vrijdag 13 augustus 2010

geen haast

Het is heerlijk om geen haast te hebben. Ik probeer steeds eerst iets ouds af te maken, daarna mag ik verder met werken aan nieuwe quilts.
Vandaag heb ik een kinderquilt op de machine doorgestikt en afgewerkt. Het is echt een opluchting dat hij eindelijk af is. Als de kleinkinderen bij ons logeren mogen ze een quilt van de stapel kiezen om onder te slapen.
Het quiltje dat nu boven op de stapel ligt is het poppen/wandquiltje dat op vrijdagmorgen 10 september klaar moet zijn voor het quiltcafe. Het met de hand quilten van dit quiltje wissel ik af met het werken aan de replicaquilt op de naaimachine.
Nu nog even een paar foto's uit Antwerpen. Ik heb zoveel mogelijk maaksters erbij gezet.



1 opmerking:

Daniëlle zei

Fijn he, wanneer er weer 1 af is, mag je lekker aan de volgende beginnen!! Bedankt voor de foto's de quilts zijn super!!! Mooi weekend, groeten, Daniëlle