dinsdag 26 juni 2012

Crazy hartje

 Gisteren ben ik begonnen aan het voorbeeldje voor het Crazy hartje van vrijdagmorgen 6 juli a.s.. Ik heb gekozen voor japanse bedrukte stofjes van Lecien en Daiwabo.
Voor dames die met ongeveer dezelfde stofjes willen werken maak ik bundeltjes van 7 stofjes (fat eighths) die samen € 6,95 kosten. Mail even of je er een wilt reserveren, rietjevanslagmaat@zonnet.nl . Ik demonstreer op die ochtend hoe ik te werk ben gegaan met het maken van dit hartje. Je kunt daarna zelf beginnen. Ik heb wel tijd om je bij dit werkje te helpen, dus ook dames die dit nooit gedaan hebben, gaan niet naar huis, voordat dit lukt.
Als je met een groepje komt, laat het dan even weten i.v.m. het aantal stoelen.

Deze week probeer ik aan de steekjes voor de versiering te beginnen.

Wil is voor a.s. vrijdagmorgen een verhaaltje aan het voorbereiden, om je alvast iets te vertellen over de periode waarin veel crazy quilts gemaakt zijn. Hierboven staat een quilt uit de hoogtij periode van het crazy quilten.

Geen opmerkingen: