woensdag 22 augustus 2012

rood randje

Ik heb gekozen voor het rode randje. Dat paste in mijn idee het beste bij de quilt en deed het rood in het quiltje tot zijn recht komen. Ik heb het meer "doorgeregen" dan echt klassiek gequilt. Het gaf een meer authentieke uitstraling. Ik ben er wel tevreden over, na het dubben.
Dit systeem van de log cabin behandel ik op het eerste Quiltcafé in september, op vrijdagmorgen 14 september. De V&A Quilt komt dan op 21 september aan de beurt. Ik ben nu alweer in de stemming om aan die gezellige vrijdagochtenden te beginnen. Ik hoop ook de bezoekers. U kunt, als U nog nooit geweest bent, die eerste keer eens proberen van de sfeer te proeven. U hoeft zich van te voren nooit op te geven. U betaalt gewoon 5 euro entrée voor koffie of thee, iets lekkers erbij en de uitleg.
Mijn man, Wil, is al een klein lezinkje aan het voorbereiden over de geschiedenis van het log cabin patroon.
Het wordt vast weer heel gezellig.

Geen opmerkingen: