donderdag 20 september 2012

hijgend naar de eindstreep

 Ik heb mijn best gedaan om een flink stuk van de V & A Quilt af te hebben en vandaag, donderdag, heb ik mijn zelf gestelde eindstreep bereikt. Ik ben nu ongeveer op de helft van de quilt. Zelf bepaalt U hoe groot Uw eigen quilt wordt, omdat U vanuit het middenstuk werkt en na elke rand kunt besluiten dat hij groot genoeg is.Morgen, vrijdag 21 september (van 10 tot 12), beginnen we in het quiltcafé aan een serie café's waarin de quilt wordt behandeld. Ik deel morgen in het café de exacte data uit van de komende vrijdagen en ik zet die ook op het blog. De voorkant van het middenstuk laat ik morgen zien, de officiele onthulling. Vandaag laat ik de achterkant zien. De voorkant heb ik hieronder even in de tuin gefotografeerd, zodat U toch een indruk heeft van hoe hij er in volle glorie uitziet. De kleur van de planten combineert goed met de soort kleuren in de quilt. Een beetje herstsfeer; past mooi bij het jaargetijde en het licht.
Ik ben nu aan het nadenken over een kerstwerkstuk en ook daarvan krijgt U de data morgen in het café en op het blog.

1 opmerking:

Berna zei

Ziet er veelbelovend uit Rietje!
Veel plezier morgen.