maandag 17 december 2012

Materialenlijstje

Lieve Dames,
even een herinnering aan onze Kerstvrijdag, op 21 december a.s., waarvoor U zich heeft opgegeven. Ik heb niet iedereen een materialenlijstje kunnen geven en daarom hier het volgende:
  • rood, groen en wit naaigaren
  • spelden, papierschaar en stofschaar
  • (als U het heeft) kleine snijmat, kleine liniaal, rolmes, passer, potlood met scherpe punt of vulpotlood, stapeltje normaal printerpapier.
Donderdag ga ik besteden aan het maken van glühwein en diverse quiches. Remmie brengt haar overheerlijke maaltijdsoep mee. Verder is er natuurlijk koffie/thee met iets lekkers.
De pakketjes voor de workshop zijn bijna gesneden. De patroontjes worden geprint en dan hoop ik dat ik overal aan gedacht heb.
Heeft U nog vragen, mail dan even of kom nog even naar de winkel. We zijn dinsdag en woensdag nog open van 10.30 tot 16.00 uur.
rietjevanslagmaat@zonnet.nl

1 opmerking:

Berna zei

Rietje ik wens jullie een leuke kerstbee en daarna heerlijke feestdagen (met de kinderen?) toe.
Liefs berna