donderdag 12 december 2013

Smoesjes

Vandaag heb ik gespijbeld. Stiekem ben ik begonnen aan de uilenquilt terwijl ik eigenlijk door moest met mijn andere projecten. Maar ik heb een goeie smoes: ik bereid de uiltjes alvast voor zodat ik in de kerstvakantie lekker kan festonneren in gezelschap van mijn familie. Hierbij een blik op mijn 'smoezenwerk'.




Voor de ogen van de 9 eigenwijze uilen gebruik ik een bloemenstof. Elke bloem is een oog. Inmiddels is de lap bloemenstof tot gatenkaas geknipt.




De oranje uil staat als nummer 1 in de steigers! Iedere dag probeer ik een nieuw uiltje te posten op het blog zodat u in vogelvlucht mee kunt kijken.




Hebt u zin in iets snel? Dan hier nog een idee voor een makkelijk te maken quiltje. Klaar met de kerstdagen. Merry Christmas! 




Patroon 9 uilenquilt is bij benadering 142 cm x 183 cm. 
Het kost € 10,00 excl. porto van € 1,20 .

Patroontje Merry Christmas is bij benadering 50 cm x 50 cm. 
Het kost € 8,50 excl. porto van € 1,20.

Hebt u belangstelling voor de patroontjes, stuurt u dan een mail naar rietjevanslagmaat@ gmail.com 





2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een gezellige vooruitzichten! Groot gelijk dat de uiltjes voorrang krijgen! Zelf heb ik een soort "patchworkwinterstop" in gevoerd en ben ik weer helemaal aan't breien geslagen! Prettige dagen! Jammer dat er geen sneeuw ligt!

rietje van slagmaat zei

Dag Chris, nog altijd geen sneeuw hier maar we zijn wel in goede stemming. Veel plezier met breien!
Rietje