zondag 2 februari 2014

Barbara Brackmans Block van de Maand - nummer 1

Vandaag, zondag, heb ik stofjes uit mijn voorraad gesorteerd voor het "Block van de Maand" van Barbara Brackman. Het zijn grote en kleine stukken en soms zomaar een snipper. Sommige stofjes heb ik zolang bewaard omdat ik weet dat ze niet meer na te bestellen zijn. Steeds stelde ik uit om erin te gaan knippen, maar nu moet het ervan komen. Ik houd van rode quilts, dus eerst zoeken naar rood.


Gevolgd door bruin...


En dan okergeel met zandkleur


Zachtblauw...


Iets donkerder blauw, met grijstinten


Donkerblauw 


En dit zijn de stofjes die ik voor het eerste block heb uitgezocht.


Knippen maar...


En het eerste block is genaaid!



En nu mag ik kijken naar Boer Zoekt Vrouw. Nog een fijne zondagavond!

Rietje

5 opmerkingen:

Annelein zei

Heerlijk... zo'n voorraad stofjes.

Het blok is erg mooi geworden!

quiltsathome zei

Wat heb je toch prachtige stoffen !

Rietje van Slagmaat zei

Dag Annelein, dankjewel voor de complimenten! Rietje

Rietje van Slagmaat zei

Hallo Patricia, ik kan er ook echt van genieten als ik de stofjes zo bij elkaar zie. Groetjes, Rietje

Willeke zei

Erg mooie stoffen. Het blok is dan ook prachtig geworden.