donderdag 10 april 2014

5 zussen onder een deken


Konijntje Abeldijn heeft deze week 4 zusjes erbij gekregen. Ik had de geest, zoals dat heet. Bovendien kan de konijnenfamilie ook lekker warm onder de deken kruipen bij elkaar. Dit weekend zet ik de werkwijze om "dekentje Abeldijn" te maken op het blog, voor wie zelf ook zo'n vrolijk dekentje wil naaien.


Het pakketje voor dekentje Abeldijn kost 10,00 euro exclusief verzendkosten. (Zonder achterkant en vulling). De afmeting is ongeveer 40 cm x 32 cm. Als u belangstelling hebt, mailt u dan naar rietjevanslagmaat@gmail.com.

Onze verbouwing vordert voorspoedig, gelukkig. Ik hoop volgende week weer lekker in mijn huiskamer te kunnen zitten. Maar verder loopt alles door. Dus morgenochtend is er gewoon een quiltcafé! Wie weet tot dan, welterusten.

Rietje 

1 opmerking:

Saskia Smit zei

Ik ga dit blogje doorsturen naar ons mams. Ze zijn gewoon TE leuk.