zondag 6 april 2014

Willems speurtocht en konijntje Abeldijn


We hebben een heel gezellig kinderfeest gehad. Op acht kindjes was gerekend maar de feestvreugde werd verhoogd met nog 2 vriendjes. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Het weer zat mee en de speurtocht was voor ons allemaal een succes. Overal was iets te zien en iets verstopt.


Met z'n allen iets lekkers snoepen, maar hoe kunnen we nu allemaal een plaatsje vinden op die boom?


Aan het eind, na anderhalf uur lopen wachtte er op een terrasje een patatje met ranja.


Terug lopen hoefde niet. De auto's stonden klaar. 
Niemand gevallen of een ander ongelukje gehad. We hebben genoten.


Zaterdag een heel andere dag. Ik wilde al heel lang iets maken dat in één dag af zou komen. Gelukt, het konijntje is schattig geworden met haar roze jurkje. We hebben haar konijntje Abeldijn gedoopt. Ik ga er nog meer maken in andere kleurtjes. De eerste pakketjes zijn al klaar en patroon plus stofjes kosten 9,95 euro, exclusief porto.

Zondagmorgen 6 april zijn we weer even open van 10.30-12.00 uur.
Misschien tot ziens! 

Rietje




3 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Dat is een liefie! Ik moet nog even wachten of ik een neefje of nichtje krijg, maar dan weet ik je te vinden!

Berna zei

Wat een heerlijke middag hebben jullie gehad vrijdag. Dat zal willem zich nog lang herinneren.
Leuk konijn! Gezellige zondag!

Rya, Rotterdam zei


De kindjes zijn stuk voor stuk om te knuffelen. Die leeftijd is zo ontzettend leuk!! Jullie hebben het zó leuk gehad....ik ben bijna jaloers!!
En natuurlijk is het vermoeiend (sprak zij relativerend, hahaha!).
Groet, Rya, Rotterdam.