dinsdag 3 juni 2014

Block van de Maand van Barbara Brackman nummer 5


Blok van de Maand nr 5
Het is vanavond een beetje laat geworden, maar ik heb het toch gehaald, al is het net twaalf uur geweest. Ik kon pas laat vandaag beginnen, omdat ik terugkwam uit Luxemburg van de tentoonstelling in Wilwerwiltz. Die was trouwens erg leuk, goed georganiseerd en gezellig.
Ik ben zelf tevreden over het blok, inmiddels alweer Block van de Maand nummer 5. Ik heb eerst lang geaarzeld over stof en kleurkeuze, maar dit is het resultaat.
Ik ga morgen beginnen aan het maken van de volgende blok van de week, nummer 9, maar nu eerst even relaxen en dan naar bed.
Morgen schrijf ik nog wat meer.
Rietje

3 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi en een prachtige stofkeuze

Jeanneke zei

Ik zeg in dit geval: 'Hoe later op de avond, hoe schoner blok'!
Fijne dag, groetjes,

Jeanneke.

Ineke zei

Ben helemaal "flieft"op dit blok