donderdag 19 juni 2014

jongens babyquiltje


Om mijn gedachten even te verzetten heb ik me maar weer eens op het patchwork en quilten gestort. Het is wel moeilijk, want mijn gedachten gaan toch weer terug naar onze hond Jan en hoe het met hem is. Hij is geopereerd op afgelopen maandagavond, omdat zijn dunne darm gekeerd was en deze is weer recht op zijn goede plaats gelegd. Hij kan wel weer eten en zijn ontlasting gaat ook wel goed, maar hij lijkt nog pijn te hebben en is erg onrustig.Morgen horen wij of hij weer terug naar huis mag, want hij is nu nog bij de dierenarts.


Ondanks alles is het quiltje toch naar mijn zin geworden en ik was ook tevreden over de stofkeuze. Binnenkort, als ik me weer kan concentreren ga ik er een patroontje van maken dat ik in winkel ga verkopen en dat je dan natuurlijk ook via internet bij ons kan bestellen. Eerst was ik niet helemaal gelukkig met het quiltje, maar dat ging over toen ik bedacht dat ik er rozetjes op kon zetten. Dat maakte meteen het verschil, vond ik.

Ik moet dadelijk nog even gaan zorgen voor het patroononderdeel van de Country Quilt van morgen, dat we morgen in het quiltcafé gaan behandelen. We zijn inmiddels gevorderd tot de rand. Die is heel leuk vind ik zelf. Het wordt vast weer gezellig morgenochtend en ik hoop weer een aantal van de lezers van dit blog te begroeten als bezoekers van het quiltcafé. Voor die dames tot morgen. Voor anderen tot later.
Rietje

Geen opmerkingen: