donderdag 3 juli 2014

WAARSCHUWING VOOR VREEMDE EMAIL

Aan alle dames die regelmatig email contact hebben met ons via rietjevanslagmaat@gmail.com:
U kunt een vreemd emailtje krijgen met een verzoek om financiele hulp voor een mevrouw in Birmingham. Daar moet U niet op reageren. Het is een mailtje van hackers die ons email adres hebben overgenomen (wij kunnen dat adres nu ook niet meer gebruiken). Als U ons wilt mailen, gebruik dan wilvanslag@gmail.com
Het spijt ons dat U dit ongemak ondervindt. Ik kon door deze omstandigheden geen mailtje sturen naar mijn vaste lezers van de nieuwsbrief. Maar op deze manier bent U toch op de hoogte.
Misschien zie ik sommigen van U morgenochtend in het quiltcafé.
Tot ziens morgen of later en goede nacht,
Rietje van Slagmaat

8 opmerkingen:

Manon zei

Ja hoor ik was een van de gelukkigen ;-) Ik zat inderdaad net te kijken of ik een ander emailadres kon vinden om jullie te waarschuwen, maar ik zie dat het niet meer nodig is.
Misschien aangifte doen bij de politie?

Sterkte

Manon

Anoniem zei

Ik las net de email en vond het al zooi daar!
Maar goed dat je nog even op je blog waarschuwt. Dat er toch werkelijk mensen bestaan die dit soort dingen doen.....

Noa zei

ik had hem ook gehad en wist wel dat die niet van jullie zou zijn

Jeanneke zei

Tussen alle bende die ik regelmatig binnenkrijg, zat gisteravond het bewuste mailtje. En ik heb het ook meteen in de prullenbak laten verdwijnen.
Vreemde vogels, die hackers!
Gelukkig ben je niet van slag, maat...:>) (Als ik me zo uit mag drukken, met alle respect!)
Hartelijke groetjes,

Jeanneke.

Rya, Rotterdam zei

Geen zorgen, heb het mailtje direct gedeleted. Zoiets geloof je immers niet. In eerste instantie vraag je toch hulp aan familie, vrienden e.d., mocht het je ooit overkomen.
Het is al de tweede waarschuwing die ik krijg..... wat een engerds, toch!
Groet, Rya, Rotterdam

Marga (MarPie) zei

Heel vervelend dat je dit overkomt.
Dacht al dit klopt niet.

Groetjes,
Marga♥

Rietje van Slagmaat zei

Heel hartelijk dank voor alle medeleven! We kunnen opgelucht ademhalen over de afloop.

Anoniem zei

ik kreeg hem ook maar was wijs.
ik vond het al zeer vreemd.
groet ineke