donderdag 30 oktober 2014

Civil War ofwel Replica Quilt


De Civil War Quilt ofwel Replica Quilt is altijd een van mijn favoriete quilts. Hoe je hem ook fotografeert. Hij blijft mooi. Hierboven staat hij gefotografeerd in het quiltcafé. De maakster is er echt trots op. En terecht. Ik ben nu even allerlei dingen tegelijk aan het doen. Ik kijk naar foto's op mijn I-pad. Vandaar deze foto uit een van de quiltcafé's. Ik kijk naar het programma Maestro, erg leuk, en ik maak even deze notitie op mijn blog.
 Het patroon van deze Civil War Quilt is te bestellen voor 10 euro + 1,92 porto = 11,92 door een mailtje naar rietjevanslagmaat@gmail.com

Morgen hebben we ook weer een quiltcafé. Misschien zie ik U wel morgenochtend. Altijd gezellig. U hoeft zich niet op te geven. U kunt zo binnenlopen. Entree 5 euro inclusief koffie of thee.



Geen opmerkingen: