zondag 26 april 2015

Workshop Cathedral Windows


Lieve Lezers,
Het is alweer lang geleden dat het blog aan de beurt kwam. Vaak geprobeerd een onderwerp te bedenken, maar mijn hoofd werkte niet mee.


Maar wat zat er dan wel in mijn hoofd?
Dat laatste, de Cathedral Windows komt het eerst aan de beurt. Ik heb een werkstukje voorbereid in vrolijke kleurtjes.
Als U mee wilt doen, denk er dan aan dat U met veel restjes voor de ramen kunt werken. Het is een heel leuk vakantie werkje of een werk dat U oppakt als U in de tuin wilt zitten.
U kunt zich per mail opgeven via rietjevanslagmaat@gmail.com. U krijgt daarna een materialenlijstje toegestuurd.
Over mail gesproken. Ik ga dadelijk ook een nieuwsbrief versturen aan de dames die op mijn nieuwsbrief zijn geabonneerd. Ik heb zelf onlangs gemerkt dat een aantal nieuwsbrieven waar ik zelf op geabonneerd ben, niet meer in mijn gewone mail terecht kwamen. Ik heb zelf een gmail account en toen ik goed ging kijken merkte ik dat ze allemaal in mijn spam terecht kwamen. Ik heb het nu weer in orde gemaakt door de nieuwsbrieven in mijn spam aan te klikken en dan het hoofdje boven de nieuwsbrief met de term Geen Spam aan te klikken. Ik krijg ze nu weer gewoon in mijn Inbox. Handig te weten als U mijn nieuwsbrieven wilt blijven lezen.


Veel leuke ideeën om uit te werken als workshop of korte cursus. Ik heb geluisterd naar dames met vragen over nieuwe ochtenden, bijv. een keer paperpiecing met de naaimachine, reverse applique, cathedral windows.

Op woensdag 20 mei is het zover. Van 10.00 tot 12.30 uur gaan we aan het werk. De kosten zijn 12,50 euro exclusief materiaal.



Ik doe in mijn nieuwsbrief weer een patroontje in de reeks Actionbakje Patroontjes. Leuk voor als U ze verzamelt.

Geen opmerkingen: