woensdag 13 december 2017

Kerst of iets nieuws


Kerst in Ophemert
 De Kerst bepaalt nog het leven en natuurlijk zijn Quilters daar ook gevoelig voor. Dat ziet U op de foto hierboven van onze winkel in Ophemert. Het ziet er echt een beetje Dickens-achtig uit.

Als U houdt van huisjes en sneeuw, dan is het quiltje hierboven echt iets voor U. Als U denkt dat U dit niet meer afkrijgt voor deze kerst, dan bent U nu op tijd voor volgend jaar. Het patroon kost 14,95 euro, exclusief de porto. Het dorpje op het quiltje doet me gelijk denken aan het dorpje waar we sinds kort wonen. In het kerkje van Ophemert zijn we vorige week nog naar een prachtig concert van het Nijmeegs Mannenkoor geweest. We zijn bezig hier te wennen. Ook al is de sneeuw weg, de sfeer is goed.



Als U denkt dat U beter vooruit kunt denken naar een nieuw begin, dan heb ik 10 stofjes binnengekregen. U ziet ze hierboven.( ze kosten 18,95 p.m., fq is 4,75) en kunnen worden opgestuurd. Ik zelf heb  alvast halve meters afgesneden voor de nieuwe blokjes die ik ga maken voor de begeleidingslessen van de Splendid Sampler. (zaterdagmorgen 6 jan,3 feb,3maart,7 april) Ik verheug me al van te voren, want zoals U ziet ben ik al aardig op streek met een paar mooie blokjes. Als U mee wilt doen met de lessen, mail dan even naar rietjevanslagmaat@gmail.com

 5 blokjes af van de Splendid Sampler

Ik heb nog even een nieuwe datum ingevoegd voor Quilten aan de Stamtafel. U kunt nog meedoen op woensdagmorgen 20 december van 10 tot 12. Kosten 5 euro. Graag even een mailtje van te voren naar rietjevanslagmaat@gmail.com

Wil en ik wensen U alvast fijne feestdagen.
Rietje van Slagmaat



Geen opmerkingen: